- Новини
- 3 likes
- 1036 views
- 0 comments
- прямий імпорт, okamura, ергономічне крісло, cruise, робоча станція, ергономіка робочого місця, крісло львів
Директора та власники часто підкреслюють, що люди - «наше все». Вони повторюють тезу про те, що понад усе цінують свій колектив, своїх співробітників, будують міцну та ефективну команду. І багато хто їм охоче довіряє. Принаймні до тих пір, доки не приїдуть на зустріч чи співбесіду, і, поскрипуючи, не сядуть в крісло ISO.
Бізнес готовий витрачати гроші на корпоративи, виписувати бонуси, залишати печеньки на кухні, але поки вельми туманно розуміє, що комфорт їх співробітників починається з робочого місця. А саме - з того, на чому він проводить весь робочий день. Адже частіше, ніж з кріслом, працівник контактує хіба що зі смартфоном, одягом або матрацом.
І якщо телефон або взуття ви точно не зможете підібрати колезі, то посадити його в не просто зручне, але і корисне крісло - першочерговий обов'язок хорошого керівника.
Тоді чи варто на цьому економити? Таким питанням ми задаємося завжди, коли привозимо керівникам шкіряні крісла-боси. А в сусідніх приміщеннях бухгалтера, менеджери і оператори сидять на тому, що швидше нагадує макет, а не крісло або ергономічне робоче місце. Декорації корпоративного життя.
Тому спробуємо уявити, скільки в середньому витрачає на крісла, припустимо, якась компанія «Х» і наскільки ефективні і щасливі її співробітники. У разі, коли купують «дешевше», і коли знайшли альтернативу ціни-якості і контролюють поставу персоналу.
МИ КУПИЛИ ДЕШЕВІ КРІСЛА ПЕРСОНАЛУ
Компанія купує 50 крісел по $ 90 з гарантією на півроку. За рік приблизно у половини крісел: випаде колесо, зірветься механізм (коли вже не виходить піднімати і опускати крісло по висоті), зламається анти-шок (регулювання, яка фіксує крісло в нахилі). Ще через рік - почнеться природне стирання оббивки, якщо це тканина або екошкіра. І швидше за все, крісла створювали «по картинці», тобто склеювали із покупних комплектуючих і авряд чи тестували ту ж саму поперекову підтримку. Так це чи ні, легко перевірити просто погойдавшись в кріслі - якщо між вашою спиною і спинкою крісла утворюється прогалина. А коли природний вигин попереку нічим підтримати, починаються проблеми з контролем постави. Що далі - ви знаєте. А тепер додайте до болів в спині і набряків м'язів ще погане кондиціонування (за статистикою у 20% офісних працівників через 5 років з'являються проблеми з дихальними шляхами), головні болі від нестачі сонячного світла і випромінювань техніки, роздратування сітківки.
МИ КУПИЛИ НОРМАЛЬНІ КРІСЛА ПЕРСОНАЛУ
Компанія купує 50 крісел по $250, вивчивши їх характеристики і якість виробництва, з гарантією на 3 роки. За три роки постачальник кожен квартал приїжджає на своєрідне ТО. Крісла не ламаються, їх не потрібно міняти і ховати, а зовнішній вигляд досі адекватний. Крім того, кожен співробітник може відрегулювати спинку по висоті і знайти комфортне розташування для поперекової підтримки. Йому також показали як правильно сидіти, як регулювати жорсткість хитання під власну вагу і як розвантажувати спину в години довгого сидіння. Звичайно, проблеми з поставою вони не вирішать, але до знайдених за попередні роки роботи хоча б не додаються нові.
НЕ ЕКОНОМТЕ НА ПОСТАВІ. ЕКОНОМТЕ НА КОРПОРАТИВАХ
На щастя, навіть професійні виробники ергономічних меблів створюють бюджетні версії крісел для співробітників. Вони коштують від $200 з гарантією від трьох років. Регулюються під зріст, вагу і за них не соромно. Просто ще три роки тому таких моделей не було на ринку. Завдяки розвитку IT індустрії, бажанням зберегти талановитий штат і потребу довго сидіти - ми тільки почали усвідомлювати необхідність хорошого крісла. Цінувати поставу, берегти спини. З розвитком попиту, зростає і пропозиція. Придивіться, багато хороших крісел коштують дешевше китайського смартфона. Просто потрібно їх тестувати - практика підкаже рішення.
Або можна одразу купити нормальні крісла - назавжди і всім. З алюмінієвою базою і заводськими механізмами. І гордо заявляти в описі вакансій, що люди - «наше все», робочі місця дійсно ергономічні, а в колег - здорові спини.
Comments (0)